İSLAM VE BATININ KADINA BAKIŞ AÇISI (1)

(MUKAYESELER)
*İslam evlilikte kadın ile erkeğin birbirine diyanette güzellikte,asalette ve zenginlikte küfüv olmasına dikkat eder ki evliliğin temellerinden olan karşılıklı muhabbet ve hürmet kırılmasın, sevgi ve saygı kaybolmasın böylece boşanmalar ve ve aldatmalar gibi çirkinlikler zuhur etmesin.
!Sefih ve laik medeniyette ise evliliklerde denklikten ziyade mesleki zenginlik, menfaattar temelleri gözetir.evliliğin temeli menfaat üzerine kurulduğu için muhabbet hürmet hakiki manada olmaz.zahiren görünse de hakikat noktasında yoktur.birbirlerini sadece dünyevi geçici bir muhabbetle menfaatle severler.evliliklerin temelleri sağlam olmadığı için boşanmalar aldatmalar çok olur.
************ **************** ***************** ************

*İslam kadının bedeni mübarek ve kocasından başkasına helal görmediği için onun ruhen ve bedenen nazarlarda ve kalplerde temiz kalması için ona tesettürü emreder.
!Batı LAİK medeniyeti ise kadını moda ile sanat ile sinemayla soyup reklâmla, fuhuşla, çağdaşlıkla sömürür çıplaklığa teşvik ederek sadece kocasının değil başkalarının da nazarlarında kalplerinde ruhen ve bedenen kirlenmesine sebep verir.
************ **************** ***************** ************
*İslam kadını en birinci muallim,ustat,şefkat kahramanı kudsi bir anne olarak gördüğü için çocuğunun en birinci eğitimini ona vermiş,onu şefkatini öldürecek fena akım ve cereyanlara düşüp bencilleşmemesi ve şefkati ölmemesi için onu çalışmağa teşvik ve para kazanma hırsı ve zahmeti zaif omuzlarına yüklememiş

!.Batı medeniyeti VE LAİK SİSTEM ise kadını yuvasından çıkarmış şefkat duygusunu para kazanma hırsıyla öldürüp onu bencilleştirerek,kadının çocuğunu kendisi değil bakıcıların sahte şefkatine kreşlerin soğuk duvarlarına teslim etermiş.emzik olarak o çocukların ağızlarına bakıcıların ayaklarının baş parmaklarıyla oyalama merhametsizliğine zemin hazırlamış.
*********** ************* ************** ***************

*İslam evlenirken kadına kocasından yüksek mehir alabilme imkanı vererek kadını güvenceye almış.böylelikle boşamaların önünü almış,kocaya ödeyemeyeceği bir mehir yükleterek boşanma kapılarını kapatmış kocayı kadına muhtaç bir konuma getirmiş.

*İslam kadını dünyada rahmeti ilahiyenin munis latif bir hediyesi kudsi bir emaneti olarak görür.bu emanetin kıymetin bilmeyi ve değerini düşürmemeyi emaneti alan erkeğe der.

*Sefih medeniyet VE ÇAĞDAŞ SİSTEM kadını şeytani vasıflarla rencide ederek onu latif nazik munis kutsi bir hediye olarak değil de erkeğin arzu ve zevklerinin tatmin edicisi olarak görür dayak ve hakaretten taciz ve şiddetten nasibini aldırır.sufli bir muamele ile muamele eder.onun gizli zinetlerinin kıymetini değer vermeyerek düşürür.Delilimi istersiniz dünyada kadına yapılan şiddet istatistiklerine bakılsın.
*********** *************** ******************* ***********

*İslam kadının en cazibedar en tatlı güzelliğinin kadınlığına mahsus bir letafet ve nezaket içindeki hüsnü siretinde görür.

Sefih LAİK medeniyet ise onun güzelliğini sadece cazibedarlığını süslediği vücudu nisbetinde görür.suretine göre kıymet verir.letafet ve nezaket olarak değil de bir köle et parçası olarak düşünür.
********** *************** *************** ************
*İslamiyet kocanın muhabbetini sevgisini kadının çabuk bozulan güzelliğine değil, güzel ahlakına ve şefkatine bina etmesini ister.

Sefih medeniyet terbiyesi almış erkek muhabbetini sadece kadının çabuk bozulan güzelliğine, verir.muvakkat güzellik mühletinde sever güzellik gidince muhabet de gider.
************* ************* ************** ************
*İslam kadının en şirin ve en kıymettar güzelliğini ulvi, ciddi, samimi ve nurani şefkatinde görür.
Sefih medeniyet için kadının en şirin ve en kıymettar güzelliğini onun hüsnü cemalinde ve vücudunda görür.açıklığa saçıklığa sevk eder.cemalini ön planda tutar.oraya muştak ve muhabbet eder.Ettirir.
*********** ****************


Konular